Thursday 18 December 2014

Blogger Christmas

This year I have participated in a Secret Santa-like present exchange among Hungarian bloggers - except everyone knew the identity of the givers and recipients, but it was still really fun.
Mindig is imádtam az ilyen körbeajándékozós karácsonyi szervezéseket, szóval miután tavaly lemaradtam, idén lecsaptam az alkalomra, amint csak lehetett - még sokkal jobb úgy ajándékozni, hogy nyugodtan adhatok tömérdek sminkcuccot. Szóval viszonylag könnyű volt összeállítani, én Pillangólány Olcsinak küldtem a csomagot.
Az enyém előző hét pénteken érkezett meg a beautycrumbs írójától - bontogatás alant.

I was watching Elementary while opening the package - I have so many things to do, when I relax, I need to multitask that relaxing. I quite loved it, especially the shower creme - it just smells heavenly, and the chocolate wasn't particularly long-lived either.
Már próbáltam ezt a tusfürdőt, és imádom - fantasztikus illata van, úgyhogy ez sem fog veszendőbe menni. Fekete körömlakk ugye mindig jól jön, a kissé rejtett, nagy csillámokkal enyhén sárkánytojás érzete van. A csoki még aznap elfogyott - hé, itt olyan emberről van szó, aki simán meg tud enni egy tábla Milkát együltő helyében.

A picture where all the stuff is visible - the shower gel in its deserved place, the middle. Also, a listing of the stuff in it. Early Christmas, lovely, now time to get back to drawing.

Itt jobban látszik a pontos tartalom, akit érdekel:
Oriflame Essentials Nourishing Face Mask
"Design Nail Sticker" / körömmatrica
Chocolips Mini gluténmentes tejcsokoládé
Yves Rocher Poire Caramel crème de douche
Golden Rose Jolly Jewels Nail Lacquer 117

Kíváncsian várom a többiek csomagjait is.

8 comments:

  1. Az a lakk! *.* Szuper csomagot kaptál. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kipróbálnám már nagyon, de nincs időm körmöt festeni... na majd karácsonykor.

      Delete
  2. Remélem tetszeni fog felkenve :)

    ReplyDelete
  3. Istenem, az a körömlakk *.* Tényleg sárkánytojás feeling :D Baromi jó :D

    ReplyDelete
  4. Nekem az az egyik kedvenc lakkom. Fekete alapra kend úgy fed majd rendesen ^_^

    ReplyDelete
  5. Szuper csomagot kaptál, az Yves Rocher tusinak nagyon finom az illata. :)

    ReplyDelete
  6. Az a körömlakk nagyon illik hozzád :)

    ReplyDelete