Thursday 22 December 2016

Christmas Part One

Here I am with me early Christmas presents - as we are flying to England tomorrow, I had to have my usual family Christmas a bit before. I had exams on the 21st, so it all had to be condensed into Wednesday afternoon, topped off with a late night showing of Rogue One (which was absolutely fucking amazing), so Christmas is off to a good start.
Néhány korai ajándékról szól a mai bejegyzés - holnap Angliába repülünk az ünnepekre, így a családi vacsorát előbbre kellett hozni. Mivel 21-én még vizsgáztam, egy rövid szerda délután lett belőle, méltó befejezésként pedig megnéztük a Rogue One-t (a, a cím magyar fordítása rettenetes, b, a film fantasztikusan jó volt), szóval jól kezdődött az ünnep.


First, my gift for the Blogger Christmas (Secret Santa).
Először is, a Rami által szervezett karácsonyi gift swapon kapott ajándékom; engem Gréta ajándékozott meg. Eredetileg terveztem külön bejegyzést, de nincs sok minden írnivaló. Igaz, szeretek olvasni, de egyáltalán nem ilyen könyveket (habár gyerekkoromban olvastam néhányat az írótól), és évek óta nem olvasok angol könyveket fordításban, így ezt az öcsémnek továbbadtam, szerintem neki jobban fog tetszeni. A körmös kiegészítőt azért kipróbálom majd. Összességében nem egy rossz ajándék ez, de szerintem ezért is jobb ilyenkor több kicsi ajándékot adni egy nagy helyett, mert akkor nehezebb teljesen mellélőni.

A couple of things from my mum. A soft, thin grey H&M jumper, somehow my mum always manages to sneak in something not black that I still like, damn it. A plain black Massimo Dutti top - I think I'm a true hoarder of black tops, this isn't my most expensive one, but I have everything from the cheapest basic H&M to some probably overpriced ones. One can never have too many black tops. Next is a cute little coffeepot - I'm not quite rich enough for a Nespresso maker, so I just stick with these plain ones. I also got some Dallmayr coffee to go with it, but I have long ripped the paper and portioned it to my glass jars. The socks are form a 5-pack of H&M socks, but I have already worn one and actually gave one back to my mum, so those aren't pictured. The little snowball is from my brother; everything else I got was either edible or some troll gift, including fancy chocolate and bin bags (not kidding). Don't worry, troll gifts are a Thing with us.
Anyukám ajándékai leginkább a szokásos ruhák: egy szürke H&M pulcsi, egy fekete Massimo Dutti felső, meg egy csomag H&M zokni (olyan cuki csillámos felső résszel). Kaptam egy kávéfőzőt - a Nespresso-hoz nem vagyok elég gazdag, meg különben is egy 35 négyzetméteres panelban lakom, és miniatűr a konyha, szóval az ilyenek pont megfelelnek. Kaptam hozzá Dallmayr kávét (magamtól nem veszek ám ilyeneket, általában a Spar Biokaffee-n élek), csak azt már brutálisan feltéptem és a tartóüvegeimbe porcióztam. A hógömböt az öcsémtől kaptam, a többi ajándéka kaja meg trollkodás volt (ez hagyomány nálunk), csokitól egészen a kukászsákig terjedve.

First up on the beauty front, some treat-yo'-self: my order from Colourpop that took two thousand years to ship, but I love them and I'm probably going to do a post on it later. Then the Vanilla Chai scented body butter from The Body Shop - we decided with my boyfriend that the Spiced Apple was our favourite, but I still had to get this too. It's so christmasy and I'm weak against limited editions. The rest is from my boyfriend. The Essence lipstick only technically so, because it came with a magazine, and we were grocery shopping in Spar, and I just slapped it on top of the salad. The NYX Lip Lingerie is in the shade Honeymoon, and the Catrice nail polish is from the Victorian Poetry LE in the shade Berry British.
Néhány saját magamnak vásárolt termék: a várva várt Colourpop rendelésem, ami ezer évig tartott, de legalább megérkezett - erről majd írok később, mert a postázási nehézségek ellenére természetesen nagyon tetszik. A The Body Shop Vanilla Chai testvaja is elég fölösleges extra, mert megegyeztünk a barátommal abban, hogy a Spiced Apple a kedvencünk, szóval abból érdemes többféle dolgot beszerezni otthonra, de aztán mégis elcsábultam erre is. A többit tőle kaptam, habár az Essence rúzst csak félig, mert az egy bevásárlás során jött a Glamour magazinnal. A NYX Lip Lingerie Honeymoon-t nagyon szeretem, a Catrice körömlakk  a Victorian Poetry limitált kiadásból való, Berry British árnyalatban, ez utóbbit még nem próbáltam.

And most importantly - Happy Holidays to all!
És a legfontosabb - kellemes ünnepeket mindenkinek!

1 comment:

  1. Sajnálom, hogy ennyire nem talált be az ajándékod. :(

    ReplyDelete