Saturday 29 October 2016

Solstice Scents

Recently I've made my first indie perfume oil purchase from the amazing Solstice Scents, so I've made a quick review of it.
Néhány héttel ezelőtt először rendeltem indie parfümolajat, a Solstice Scents-től, úgyhogy úgy gondoltam, egy rövid kis véleményt megér.

I've long since wanted my own signature scent, but I've always struggled with drugstore perfume. The selection in the oriental-spicy-woody-earthy category isn't that great and I can't stand any other kind. Perfume oils don't contain alcohol and cling to your skin more, so you are not walking around in a cloud of scent, which I honestly prefer a lot. Hence indie seemed like the sensible choice, and I went with Solstice Scents.
Régóta szerettem volna megtalálni a nekem való parfümöt, de a boltokban valahogy nem jött szembe az igazi. Az általam kedvelt keleties-fűszeres-fás illat jegyeket nehezebb felfedezni, és én semmilyen más fajtát nem szeretek. A parfümolajok nem tartalmaznak alkoholt és a magas koncentrációnak és a gyengébb párolgásnak köszönhetően bőrközelibbek maradnak, így az ember nem egy illatfelhőben sétál, ami nekem sokkal vonzóbb. Így az indie elég egyértelmű valasztasnak tűnt, és végül a Solstice Scents-től rendeltem.

Edge of the Night was the main reason I ordered from here. They liken it to Guerlain's Shalimar on the website, but honestly it's even better (on me). It lasts 8 hours, a fantastic blend of amber and spices, and luckily I don't really smell the chypre in it.
Az Edge of the Night volt a lényeg, ami miatt innem rendeltem. A honlapon a Guerlain Shalimarjához hasonlítják, de őszintén nekem annál is jobban tetszik. Viszonylag tartós, majd 8 órát bír rajtam, az ámbra és a fűszerek kavalkádja nagyon szép, és kevéssé érezhető a citrusosság.

Fires in the Night is a variation on it, a lot more cinnamon and orange scented, and slightly weaker. I love this scent almost as much as the previous, it's very comforting and warm.
A Fires in the Night az előzőnek egy változata, fahéjas-narancsos továbbfejlesztése. Majdnem annyira tetszik is, egy nagyon megnyugtató és meleg illat.

Library was a miss, as on me it smells more like a printing facility, I guess my skin brings out mainly the benzoin. However it's a perfect leather jacket-wearing cool girl-guy (it's easily the most unisex of this bunch) scent, so I'll likely have my moods for it.
 A Library sajnos rajtam nem lett nyerő, inkább nyomdának, mint könyvtárnak tűnik. Viszont igazi bőrdzsekis illat, a leginkább uniszex ezek közül, és azért biztos meglesz hozzá a hangulatom.

Manor is a beautiful dark vanilla scent, however it's on me it's the weakest of the bunch. And not daring enough, so it's probably more accessible for most.
A Manor egy szép vaníliás illat, sajnos rajtam a leggyengébb, csak olyan 4 órát bír. Illetve nem is annyira extravagáns, viszont valószínűleg így egy könnyebben emészthető illat.

Séance was the big surprise, I absolutely love it. It smells strongly of sage and cloves, with a warm woody incensy background, and it is amazing on me, the perfect coldweather scent. Although I'd wear it in the summer as well. It is also one of the better lasting ones, easily doing 8 hours, which I'm super happy about.
A Séance a legnagyobb, kellemes meglepetés volt, egyértelműen ez a kedvencem. A zsálya és a szegfűszeg a legerősebbek benne, meleg, fás, füstölős háttér előtt, tökéletes a hideg őszi időhöz. Habár én valószínűleg nyáron is hordanám. Illetve az egyik legtartósabb is, simán kitart egy napig, aminek különösen örülök.

Jack & the Devil is a weird one. On initial application it's almost cloying, like too ripe fruit, but that quickly fades and leaves behind a sweet spicy amber - for a long time, as I think this is the most long-lasting out of all. All in all it's perfect for October (and Halloween).
A Jack & the Devil egy csöppet fura; elsőre már-már émelyítő, mint a túlérett gyümölcs, de ez hamar átadja a helyét az édes-fűszeres ámbrának. És ez sokáig marad is, azt hiszem, ez a legtartósabb az összes közül. Mindent összevetve tökéletes októberre (főleg Halloweenre).

Follow my blog with Bloglovin

No comments:

Post a Comment